Nie wszyscy dostawcy usług iPhone’a są tacy sami: co sprawia, że dostawca jest dobry?
Jeśli po wygaśnięciu gwarancji coś się zepsuje z iPhonem, to dla każdego posiadacza urządzenia Apple jest to koniec drogi. Co gorsza, gwarancja producenta oferowana przez Apple jest krótsza niż większość standardowych ofert (rok zamiast zwyczajowych dwóch lat). W przypadku baterii i wszystkich akcesoriów gwarancja jest skrócona do sześciu miesięcy.
Te czynniki powodują, że gwarancja wygasa bardzo szybko, a niefortunne zdarzenia mogą wystąpić w każdej chwili. Sytuacja jest jeszcze gorsza, jeśli uszkodzenie nastąpiło po upływie okresu gwarancyjnego lub wynika z błędu użytkownika – w takim przypadku standardowa gwarancja nie obejmuje napraw.
Uszkodzenie iPhone’a po gwarancji: co robić?
Jak uniknąć kosztownej wymiany, przywrócić urządzeniu pierwotną sprawność i cieszyć się jego zaletami? Przede wszystkim zrób dokładne poszukiwania w Internecie. Choć pierwszą reakcją jest oddanie uszkodzonego iPhone’a do autoryzowanego serwisu Apple, nie zawsze jest to najlepsze rozwiązanie. Autoryzowane warsztaty mogą pobierać znacznie więcej za swoje usługi i korzystać z tej samej technologii, co najlepsze warsztaty na rynku wtórnym.
Jak wybrać serwis naprawczy Apple?
Wybierając serwis iPhone, można zaoszczędzić sporo pieniędzy, uzyskać takie same efekty i zadowolenie oraz znacznie dłuższy okres gwarancji na usługi.
Jeśli w pobliżu nie ma serwisu iPhone, nie masz nic do stracenia! Zawsze możesz wybrać z szerokiej oferty naprawy iPhone’a drogą pocztową i zlecić bezpłatną wysyłkę kuriera do Twojej lokalizacji. Dzięki ofercie standardowych i szybkich napraw, możesz mieć swoje uszkodzone urządzenie z powrotem w ciągu dwóch dni roboczych!
Korzyści płynące z profesjonalnego serwisu iPhone’a
Dzięki rozbudowanej kadrze i umiejętnościom technicznym, punkty naprawy iPhone’ów są w stanie zapewnić szybką obsługę nawet najbardziej skomplikowanych napraw, które mogą trwać od kilku dni do tygodnia lub dłużej.
Jest to jednak nic w porównaniu z ograniczoną ofertą małych, mniej wyspecjalizowanych lokalnych punktów naprawczych, które muszą poświęcić sporo czasu na import niezbędnych części, podczas gdy profesjonalne punkty naprawy iPhone’ów regularnie uzupełniają swoje zapasy. Sprawne zarządzanie umożliwia również przewidywanie rosnącego zapotrzebowania na określone części.
Wszystkie te czynniki sprawiają, że czas realizacji usługi naprawy iPhone’a, niezależnie od tego, czy jest to wymiana ekranu, wymiana baterii czy inne bardziej skomplikowane usługi, jest w praktyce znacznie krótszy od tych oferowanych przez konkurencję. Jeśli dobrze wybierzesz, to bardzo szybko odzyskasz swój telefon, a gwarancja jest bardzo długa.