Dobry serwis Apple szybko i bez problemu przywróci iPhone’a, iPada lub komputer Mac do idealnego stanu. Na co zwracać uwagę przed wyborem odpowiedniego miejsca? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w tym artykule.
Serwis Apple – przede wszystkim doświadczenie
Rozwiązania zastosowane w urządzeniach Apple różnią się od tego, co stosuje konkurencja. Wiele elementów jest zaprogramowana systemowo i nieumiejętna naprawa może doprowadzić do zablokowania urządzenia. Z tego powodu doświadczenie serwisanta jest niezwykle istotne, aby doprowadzić urządzenie do perfekcyjnego stanu. Serwis AppleFix z Wrocławia radzi, aby przed oddaniem telefonu do naprawy porozmawiać z pracownikiem danego serwisu. Dzięki temu będzie można dowiedzieć się wszystkiego na temat całej usługi.
Korzystanie z oryginalnych części
Żeby telefon działał bez zarzutów, należy korzystać z oryginalnych części. Wiele serwisów Apple wykorzystuje tanie zamienniki z Chin, które mogą uszkodzić urządzenie. Może zdarzyć się również, że dostęp do niektórych funkcji smartfona będzie ograniczony. Przykładem mogą być nieoryginalne akumulatory, które po zamontowaniu nie pokazują aktualnej kondycji. Na ekranie telefonu będzie wyświetlał się również komunikat o konieczności zamontowania nowej baterii.
Cena nie jest wyznacznikiem jakości
Niestety, ale poszukiwanie oszczędności w przypadku napraw urządzeń Apple nie kończy się najlepiej. Oczywiście, nie oznacza to, że od razu należy udać się do autoryzowanego serwisu. Takie miejsca zazwyczaj są drogie, a oferta napraw mocno ograniczona. Są w Polsce miejsca, gdzie serwisanci specjalizują się tylko i wyłącznie w sprzęcie z logo nadgryzionego jabłka. Ceny mogą być trochę wyższe niż w lokalnym serwisie, jednak nie warto oszczędzać. Oryginalne części i fachowa obsługa są gwarancją bezproblemowego działania.
Dobry serwis Apple zapewnia gwarancję
Aby zapewnić swoim klientom bezpieczeństwo, serwisy Apple oferują okres gwarancji na wymienione podzespoły. W ten sposób nie trzeba się obawiać, że po kilku tygodniach od naprawy z urządzeniem stanie się coś złego. Zazwyczaj gwarancja waha się od 4 do 6 miesięcy. Wrocławski serwis AppleFix zaznacza, że w tym czasie klient może przyjść w dowolnym momencie na nieodpłatną diagnostykę telefonu, tabletu, czy komputera. W przypadku kłopotów z poprawnym działaniem, serwisanci jak najszybciej sprawdzą, czy wszystkie elementy są sprawne.